sâmbătă, 27 noiembrie 2010

álom.buliután

A Suliban laktam ismét.. gólyabál volt a suliba és mindneki másnaposan ,,ott aludt nálam,, én Lacikával aludtama matracokon ésAbigél és Szilvia egy ágyba alludtak a Második osztályba s én beleszokook az ágyba  sm ondom h kelljetek fel..
smind ostalyba volt egy akkora ágy h elfoglalta az egész termet s abban aludtak csomoan s benyitok egy szobaba s az egyik ágyban ott van az egész hetedik osztaly s mindnen.. s szilvike  a legtetjen joga ulésben vigyorog..
s Kimegyek Lacikához ott lógott valami korlaton s minden s mondom h:minek kellet felkölts? erre ő:
nemakartam..táncolunk?..
s esetta hó s ott táncolunk s kijön Abigél ijen toppban feher volt és megcsavarja az alját és ott Lacika elött csavargatja :)) és eszembe jut h Szilvia egyedul van s bemegyek s ott ijen sötét lilás bordos selyem ágynemuben aludt vagyis csk fekudt és akkor beszokok és kérdezem h hogyaludtal..? erre ő jolalaudtam .nagyon részeg voltam este?-kérdi
én :-nemtudom részeg voltam !!:))
sakkor Lacikaa Abigéllel elvan s kérdezem h kkialudt még nálam?s mondja h nemmindegy akkora házatok van h nyooc..:)igazz:))
ésakkor meg jonaz Oszi orditva h.  miert nem takaritottunk..meg minden..:))

és ennyi:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu