miercuri, 17 noiembrie 2010

álom.fejcserélős

A következő álmom is ..hülyén kezdődőtt..
futottam iIsten tudja hooll..valahol erdőbe?ösvényen?:-??m1
és futok..és futok .és még mindig futok..és még mindig futok ésakkor
vki kiugrik vlhonnan.. nagy fekete cuccba hosszúfejű bácsika..:-ssakkor mondom
h megijesztett s erre hogy bocsánat..
s vmi hujj csillámport rám szór /:) ss kiakadok hogy most mocskoss lett a hajam :))
erre ő megfog és azmondja..:akkor ezt meg kel mosni..és bele vett a tengerbe..
TENGERBE ..holvolt ez eddig?:))m1..és én ott fulldoklod..megminden..s ott kapálodzok mint vmi..nemt'ommii..
s kihuz vki..ojan volt mint Jacob.. a twilightból :>
naésakkor felszökök..
hogykell menjek mecsre és hogyelkések.
s agy algákkal magamon meg mindne..befutok a meccsre..s nekemvágják a labdát s elseszem satöbbi..
s erre az edzőm..Gabinénii..akijelzem.Lokifejjel állt a pálya szélén..lehiv.. sorditnekem h milyen seggfej s boldogtalan szerencsetlen állat vagyok s mgelők a sarokba..sbőgök..
s a busoznhazafele..csk nézek ki a fejemből mint egy elmebeteg :)))
ss átugroott a kép egy parkba ahol ülök egy piros padon :>ss jön Gabi néni fejjel L test( sok DC* cucc)sakkor..jön s megakar ölelni..s én elhuzodok..s elkezdek sírni h ..ajjj nemakarom h megint megverj..
s erre megszólal..hogy nem akar bántani s látom L-t de Gabi néni arccal..:-s s néz s ölelésre nyissa  akarjait..és megölel..és én nem merem visszaölelni..s megpuszil,,.s erre átváltozik L -é #:-s

és Because of you :))ébresztő.

ennyi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu