sâmbătă, 20 noiembrie 2010

álom.pindurok

Az álmomban egy táborba voltunk..ultem egy hidon..vagyis hát fekudtemegy huje hidon..
jött gey csávó aki szép volt de nmismertem..:> főlém állt és eltakarta a napot.megkérdeztem  h:muszáj most ezt csinálja..erre ő..:
Képzeld a Pindur Pandurok itt jártak..
:-j :)) persz ejó vicc majd Camp Lazlo is eljöhet..
nemhisze dna gyere velem..
fel keltemelmentem vele.. megfogta a kezem..mintha áramutés ért volna..nemtudom fura érzés volt hirtelen olyan szépnek láttam.
és akkor megjelent egy vmijen szörny.. zöld volt..és jöttek a pandurok..csupi szipi s puszedli.. és aszitték annak afiunak h ő a szörny és őt uttoték..
és korhazba kerult..és a pandurok eltuntek..és az ovos csk az monda h bekell tenni egy nagy medencébe..és ot leragjak a betegseget vagy mit rola a piocak..és berakták..és mikor kijott csillogott az arca és megcsókolt..mintha már ezer éve egyuut lennénk vagy mittom.éés  jolesett ojan nagyon mosolyogva kelltem fel.és a fiu.
barnaharjú volt és nagyhajuu..
denem kissbence feelingu hanem öcsémfeelingu..
és szép volt. 8->

ennyi.:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu